Typ | Serviceavtal |
---|
Vi vill att alla våra kunder ska vara nöjda med sitt nyinköpta kassaskåp från början, men också för många år framöver. Därför har vi utformat ett förmånligt serviceavtal för att våra kunder ska känna sig trygga för lång tid framöver och säkerställa livslängden på sitt kassaskåp. När man tecknar ett serviceavtal får man följande:
Vad ingår?
Vi genomför förebyggande underhåll med 1 planerat servicebesök per år *.
Vi gör en grundlig genomgång av regelverk, rengör och smörjer in alla rörliga delar, samt kontrollerar skåpets funktionalitet och verifierar att allt fungerar som det ska. Eventuella reservdelar som är fast installerade byts ut kostnadsfritt.
Förlängd garantitid med ett år efter varje servicebesök (gäller ej elektronik).
Prioriterad support (vardagar 8-17) via telefon eller email
Vi har en egen jour med medarbetare som tar hand om akuta fel under kvällar och helger.
Fast årsavgift
Priset är fast per helår och skåp.
Vid större antal skåp rabatteras det fasta priset per skåp.
Ingen bindningstid, kan sägas upp när som helst
*Vid akuta serviceärenden tillkommer besökskostnad för restid och milersättning.
- Inga recensioner för denna produkt än...